MPH 2018 New Poster3

TAHNIAH PADA MEREKA YANG DAH DAPATKAN TIKET MEGA PEJUANG HARTANAH 2018

EXTRA SEAT MPH 2018

Masukkan Detail Anda Di Bawah Untuk Dapatkan EXTRA SEAT Sekarang..
DAPATKAN SEKARANG!
We value your privacy and will never spam you

[PROGRAM MPH 2018]

24 FEBRUARI 2018 (SABTU)

Akhirnya... MPH: MEGA PEJUANG HARTANAH kembali lagi. MPH bakal mendedahkan ILMU PENDINDING yang setiap pelabur hartanah WAJIB tahu!

[AHYAT BERASA RISAU]

Apa ilmu pendinding? ILMU DASAR yang penting dalam krisis! Pertamanya ilmu dasar untuk ELAK diri daripada BAHAYA. Kedua ilmu dasar supaya kita dapat REBUT PELUANG terhebat! Kalau anda nak SELAMAT & KAYA dalam dunia hartanah, teruskan membaca!

[AHYAT ADA 7 KEBIMBANGAN]

  • Sedar tentang pentingnya pemilikan hartanah tapi TAK ADA ILMU. Lebih ramai orang Melayu bersemangat membeli rumah. Tapi betapa ramainye yang bakal cedera parah kerana masuk gelanggang hartanah tanpa ILMU!
  • Orang yang bertindak dengan ILMU SETENGAH MASAK! Golongan ni tahu ilmu itu penting. Tapi mereka tidak mendapat FUNDAMENTAL atau ilmu-ilmu dasar yang diperlukan! Lebih ramai yang bakal terkorban kerana turun ke medan hartanah. BERANI tanpa BIJAK adalah BAHAYA!
  • Takde ILMU KEWANGAN. Beli rumah ikut apa yang mereka LAYAK. Tak tahu apa yang mereka sebenarnya MAMPU! Betapa ramainya yang tak sedar bahawa segala keputusan hartanah adalah keputusan kewangan!
  • Sudah mula ada sifu2 hartanah yang mengajar ilmu2 hitam dalam dunia hartanah. Ramai pengikut yang terlalu eksaited dengan ilmu2 hitam ni sehingga jadi giler! Mata hati jadi terpukau sampai tak boleh nampak bahaya yang bakal ditimpa diri dan keluarga mereka!
  • Ada ILMU KEWANGAN pula tapi takde ILMU HARTANAH. Mereka ni ingat ILMU KEWANGAN je dah cukup. Golongan seperti ini bakal terpenjara seumur hidup kerana hartanah. Dah betulkan kewangan. Dah tahu apa yang LAYAK dan MAMPU. Tapi tak tahu apa yang PERLU! Akhirnya mereka beli SAMPAH!
  • Ramainya orang Melayu beli rumah tapi langgar FINANCIAL RULES! Beli rumah ni ada tertib kewangan. Ada tertib hartanah. Jangan main langgar je! Betapa ramainye yang ingat beli rumah ni macam beli kasut. Ingat main-main ke benda ni?
  • Orang Melayu yang berkobar-kobar dan berduyun-duyun turun ke medan hartanah tapi terlebih semangat. Kerana ikut-ikut orang dan mudah percaya orang, akhirnye terlalu mudah terpedaya dengan scammers dan orang-orang yang tidak bertanggungjawab!

“AHYAT! SAYA KENAL ORANG MACAM TU!”

“EH! SAYALAH TU?!!”

AHYAT MERAYU!

Belajarlah dulu 7 Ilmu Pendinding ni sebelum ambil langkah masuk dalam medan hartanah yang penuh bahaya dan perangkap!

Based on REAL EXPERIENCE Ahyat selama lebih 14 tahun sejak 2003, Ahyat dapat melihat perubahan-perubahan dalam dunia hartanah. Adakah kita ni di ambang krisis? Kat mana bahaya dan perangkapnye? Kat mana pula peluang-peluang terhebat tu?

KINI.. MPH2018: MEGA PEJUANG HARTANAH!

mph feb 2018

ILMU HARTANAH YANG DISUSUN BAGI TAHUN BARU DAN GELANGGANG BARU! TEKNIK2 YANG SAYA AKAN KONGSIKAN INI MUDAH FAHAM DAN MUDAH UNTUK DIGUNAKAN TERUS!

#MPH2018 : MEGA PEJUANG HARTANAH

Program hartanah paling lejen MPH: Mega Pejuang Hartanah kali ini dengan MODUL KHAS buat tahun 2018 yang berbeza dengan tahun2 sebelumnye. Disusun khas bagi mendedahkan ILMU PENDINDING dan ILMU DASAR bagi membantu anda elak BAHAYA dan bijak merebut PELUANG!

Modul bakal dikupas STEP BY STEP, supaya LEBIH MUDAH FAHAM. Modul ni direka khas oleh Ahyat sendiri supaya sesuai buat NEWBIES atau pelabur ADVANCE!

MPH kali ini lebih FUN dan ENJOY. Semua ilmu yang Ahyat akan kongsikan telah dipermudahkan cara penyampaian dengan carta dan graf. Ilmu kewangan dan ilmu hartanah yang digabungkan akan buat otak anda meletus2 dengan pemahaman baru

MPH kali ini kekalkan formula kejayaan dari program2 lepas yang telah terbukti bantu peserta2 mendapat ilmu kewangan dan ilmu hartanah yang praktikal dan paling berkesan sehinggakan begitu ramai yang telah berjaya membeli rumah dengan bijak, selamat dan bertanggungjawab.

MPH Newbies bukan sahaja bakal mendedahkan teknik2 dan taktik2 ajaib bagi bantu anda mencipta kekayaan melalui pelaburan hartanah yang bertanggungjawab dan sustainable, tetapi akan membekalkan anda dengan ILMU PENDINDING supaya dapat elakkan kesilapan2 dalam medan hartanah yang penuh dengan bahaya dan perangkap!

Saya tahu...Anda mmg sgt perlukan ilmu ini! Pengalaman selama lebih 14 tahun dlm bidang hartanah ini termasuk ilmu-ilmu yang Ahyat belajar daripada sifu-sifu hartanah yang lebih 20, 30, 40 tahun pengalaman dalam dunia hartanah Malaysia! HIGH VALUE KNOWLEDGE IN PROPERTY INVESTMENT WILL BE REVEALED...

“YESSA! INILAH ILMU YG SAYA CARI SELAMA INI… SAYA NAK JOIN AHYAT!"

Ya ampun! Maaf sesangat! Bukan semua org LAYAK hadir! Hanya orang2 tertentu je!

MPH BUKAN UNTUK ANDA JIKA;

  • TAK MAHU BELI RUMAH DENGAN BIJAK, SELAMAT DAN BERTANGGUNGJAWAB! Ada je ramai sifu lain kat Malaysia ni. Ramuan Ahyat 3 benda tu: bijak, selamat dan bertanggungjawab. Kalau tak nak ikut 3 cara tu, takpe. Ahyat tak paksa pun. Boleh je belajar beli rumah cara TERLALU AGRESIF dan BAHAYA. Memang program ni bukan untuk anda!
  • ANDA EGO-SOMBONG: Ye la kan, biasa sangat dah dengan dunia hartanah.. Dah belajar dari macam2 ‘mazhab’ dan ’tribe’. Rasa ilmu dah tak perlu dicari, tak perlu berguru dah.. So tak perlu belajar lagi.. Tapi Ahyat tahu anda tak macam tu kan?! Yangg tengah baca ni humble orangnya!
  • ANDA MALAS: Malas? Tak suka nak belajar? Rasa better upah org jer cari hartanah untuk anda? BAHAYA! Orang macam ni memang x dapek nak dibantu. Bila terjerat dan terpenjara terbeli raksaksa jangan salahkan orang lain ye!
  • INVESTER LEBIH DARI 100 HARTANAH. Kalau setakat dah beli 10, 20 tu pun sepatutnye nak kena belajar balik ilmu pendinding dan ilmu2 dasar yang Ahyat bakal ajar nanti! Kalau dah pernah beli hartanah dan semuanya bergred pelaburan dan tak pernah buat salah terbeli raksaksa penyedut duit, tak perlu belajar fundamentals ni!
  • ANDA X SABAR: Ada org ingat, Ahyat sediakan ILMU AJAIB yg boleh buatkan semua jadi jutawan hartanah dengan SEKELIP MATA! So so sorry! Gelanggang hartanah tak macam tu. Perlukan kesabaran! Kesabaran berguru, kesabaran belajar, kesabaran menulis, kesabaran bertindak dan kegigihan berjuang!

"SAYA TAK MACAM TU AHYAT!”

“BOLEH LA TERIMA SAYA BELAJAR DI MPH?"

Ok good!… Tp Kita CHECK DLU ANDA LAYAK KE TIDAK! Sebelum tu, SIAPA AHYAT NI?

ahyat

Kepakaran saya membantu usahawan dan bakal usahawan meletuskan kuasa kewangan mereka dengan pelaburan hartanah yang bijak dengan menggunakan Strategi Pejuang Hartanah. Saya seorang usahawan dan seorang pelabur hartanah sepenuh masa. Saya mulakan perniagaan pertama saya sejak tahun 1999 semasa dalam universiti dan beli hartanah saya yg pertama pada tahun 2003.

Kini, saya memiliki lebih 10 syarikat dan secara keseluruhan memiliki lebih 50 hartanah. Saya ada pengalaman beli hartanah under-con, subsale dan lelong dari pelbagai kategori hartanah jenis rumah, komersil dan retail. Saya membeli semua hartanah ini dengan menggunakan Teknik 5 Naga iaitu menggunakan nama individu dan syarikat.

Saya sering diundang memberi ceramah tentang hartanah di dalam dan luar negara. Saya juga sering diundang utk menyumbang artikel di suratkhabar, majalah dan media online. Juga biasa ke udara di radio dan TV utk berkongsi ilmu keusahawanan dan hartanah.

ahyat-1

Saya tidak menjual hartanah. Saya bukan seorang ejen hartanah. Namun saya amat sanjung ejen hartanah kerana banyak bantu saya dalam perjalanan sebagai pelabur hartanah.

Saya adalah seorang pengembara hartanah. Saya sudah menganjurkan Kembara Hartanah saya di dalam dan luar negara. Kembara ini telah membawa ke lebih 10 negara di Eropah, Australia dan Asia.

Selepas 8 tahun melabur hartanah, saya mula mendidik masyarakat tentang ilmu hartanah pada tahun 2011, mulanya dalam bahasa Inggeris. Sejak tahun 2013, saya banyak memberi pengkhususan kepada penyampaian ilmu hartanah dalam bahasa Melayu supaya ilmu ini dapat sampai terus kepada orang kita yg sangat dahagakan dan sangat memerlukan ilmu ini.

Kini, saya mendidik usahawan dan bakal usahawan cara melabur hartanah dgn bijak dan selamat melalui program2 dan produk2 cetak n digital saya. Program2 saya ada dianjurkan setiap bulan, suku tahun, setengah tahun dan tahunan, seperti Mega Pejuang Hartanah, Gempur Hartanah, Kembara Hartanah, Group Coaching dan banyak lagi.

Impian saya untuk melihat orang kita dapat menjadi pemilik hartanah di tanahair sendiri. Itu sebabnya saya mengasaskan komuniti Pejuang Hartanah, yang memperjuangkan pemilikan hartanah dalam kalangan orang Melayu. Saya juga mengimpikan penubuhan Pejuang Hartanah Academy yang memberikan pendidikan hartanah dan keusahawanan secara mampu kepada golongan berpendapatan rendah dan OKU. Semoga kita dapat sama2 berjuang dan menjadikan impian ini satu realiti!

SELAMAT BERJUANG!

ADAKAH SAYA LAYAK HADIR MPH KALI NI?

Anda LAYAK HADIR jika:

  • TAKUT KRISIS EKONOMI!: Adakah kita di ambang krisis? Krisis ni akan datang tanpa diduga. Ia akan datang bila kita tak bersedia! Ramai yang tanya boleh ke beli hartanah dalam keadaan ekonomi sekarang? Apa yang akan berlaku dalam krisis ekonomi yang akan datang? Bagaimana nak jaga diri daripada bahaya? So memang kita nak kena tahu apa perlu dibuat dalam krisis!
  • NAK BELAJAR CARA LIHAT DAN REBUT PELUANG!: Kalau anda nak belajar elak diri daripada bahaya, so kena lah lepas tu belajar cara nak rebut peluang2 terhebat. Ada orang yang nak kurung diri dalam bilik time krisis nanti. Orang macam ni akan jadi lebih teruk! Orang-orang paling berjaya tahu macam mana nak selamatkan diri sendiri dan pada masa yang sama akan tahu bagaimana nak bertindak merebut peluang2 terhebat!
  • STUCK NAK BELI RUMAH SETERUSNYA?: Pelabur hartanah ramai sangkut kat rumah kedua. Dah tak boleh beli lagi rumah yang seterusnya. Ramai tak sedar ada cara yang bolehkan kita terus membeli hartanah!
  • TAK ADA MODAL: Ramai yang ingat perlu banyak duit nak melabur dalam hartanah. Sebenarnya banyak cara nak beli hartanah dengan modal yang kecil atau beli tanpa modal. Kalau ilmu hebat, strategi jadi hebat!
  • TAK TAHU MANA HARTANAH BAGUS: Ramai yang bertanya apa kriteria hartanah yang bagus? Yang layak untuk dibeli untuk pelaburan? Adakah lihat lokasi je? Apa lagi yang perlu diambilkira? Sebenarnya mencari aset terhebat ni ada tekniknya!
  • ADA BLACKLIST DAN PROFIL KEWANGAN HANCUR?: Ramai orang kita ada buat kesilapan kewangan. Kesilapan ini sebabkan profil kewangan kita tidak cantik. Bank tidak mahu bagi loan untuk beli rumah. Ada teknik mudah untuk bersihkan atau elakkan keadaan ini berlaku!
  • TAK TAHU CARA NAK MULA: Ramai dah mula sedar tentang kehebatan pelaburan hartanah. Tapi ramai yang tak tahu bagaimana nak mulakannya. Ramai yang merana, sengsara dan terbeban kerana buat salah di peringkat langkah awal! Kalau anda nak belajar beli hartanah dengan bijak, selamat dan bertanggungjawab, inilah program yang paling sesuai untuk anda!

“SAYALAH ORG TU AHYAT! SAYA MAHU BERGURU! DENGAN AHYAT”

GOOD JOB! Anda HEBAT, memang saya tahu!! Tapi sebelum tu, baca ni dulu. Apa yang anda bakal belajar di MPH 2018 nanti!

MODUL MPH2018: MEGA PEJUANG HARTANAH

[ ILMU 1 ] #IlmuPerang

Ilmu perang atau ilmu pendinding yang paling penting supaya kita dapat elak daripada cedera dan bahaya dalam medan hartanah nanti. Tak kisah lah keadaan ekonomi, bagus atau tidak, ilmu pendinding ni wajib kita belajar supaya kita tahu nak bertindak macam mana!

[ ILMU 2 ] #IlmuFundamental

Ilmu fundamental atau ilmu dasar penting untuk semua yang berminat dengan hartanah. Ilmu fundamental ni bukannye asas tapi lebih power daripada asas! Akan bantu anda memecut pemahaman tentang dunia hartanah. Tak mungkin kita dapat jadi pejuang hartanah yang hebat jika kita tak kenal pun gelanggang hartanah!

[ ILMU 3 ] #MasterplanHartanah

Ilmu paling lejen yang telah merubah kehidupan beribu-ribu students2 Ahyat. Tak kira anda di mana sekarang dalam hidup anda secara kewangan, semua orang pasti boleh kaya dan berjaya dengan ilmu ini! Tapi kena susun dulu masterplan hartanah anda!

[ ILMU 4 ] #TertibKewangan

Ahyat dah selalu sebut bahawa segala keputusan dalam hartanah adalah keputusan kewangan! Tapi betapa ramainye yang main langgar je financial rules bila beli rumah! Kalau nak melabur dalam hartanah tanpa ilmu kewangan sangat bahaya! Selepas modul ini, Kita nak kena tahu dulu apa kelayakan dan apa kemampuan kita. Modul ni bakal bantu semua, tak kira kedudukan kewangan anda banyak kerak-kerak or kudis-kudis kewangan!

[ ILMU 5 ] #TertibHartanah

Lepas dah tahu tertib kewangan, kena lah ikut tertib hartanah. Kalau langgar tertib hartanah ni memang konfem bahaya! Ramai yang dah terkena bila tak ikut tertib ni. Dalam gelanggang hartanah ni rugi nye bukan main ratus2 atau ribu2.. malah bileh rugi ratus2 ribu! Ahyat akan dedahkan step by step apa nak buat dalam 3 fasa hartanah: sebelum, semasa, selepas!

[ ILMU 6 ] #FormulaKekayaanTerunggul

Formula telah membuka minda lebih ramai peserta Ahyat di dalam dan luar Malaysia! Semua orang nak kaya tapi tak dapat nak mudahkan konsep nak jadi kaya ni. Lepas memahami modul ni, anda akan bersedia serang medan hartanah dengan bijak, selamat dan bertanggungjawab!

[ ILMU 7 ] #LangkahBeliRumah

Bila dah tahu ilmu2 perang dan ilmu2 fundamental, lepas tu dah ikut tertib kewangan dan tertib hartanah, kita sekarang ni dah bersedia nak serang. Tapi sebelum nak serang nak kena tahu langkah2 beli rumah. Jangan miss mana2 step ni. Ahyat akan dedahkan step by step.

[ ILMU 8 ] #CiriCiriHartanahTerhebat

Salah satu factor kejayaan kita sebagai pejuang hartanah ialah keupayaan dan kemahiran kita memilih hartanah yang terbaeks. Semua orang nak cari rumah jenis macam ni. So kita kena belajar apakah ciri ciri hartanah terhebat tu!

[ ILMU 9 ] #BoosterHartanahKalisKrisis

Dalam pencarian hartanah terhebat tu, Ahyat dah temui 10 booster hartanah. Mula2 kita cari jenis rumah yang paling sesuai. Lepas tu kita kena faham apakah lokasi yang paling sesuai pulak. Dan 10 boosters ni akan buatkan rumah kita kalis krisis.. InsyaAllah!

[ ILMU 10 ] #RadarHartanah dan #SniperHartanah

Ahyat akan akhiri program MPH dengan Ahyat yang paling epik. Ini lah modul yang paling ditunggu-tunggu dalam mana2 program Ahyat. Teknik Radar Hartanah untuk kita mencari hartanah yang terbaeks dan teknik Sniper Hartanah supaya kita boleh gunakan satu peluru kita tu untuk menyerang satu peluang terhebat dengan paling berkesan!

“WOWOW! AMAZING SANGAT NI! SAYA NAK SANGAT BELAJAR ILMU2 NI!”

“PLEASE PLEASE PLEASE!”

Ofkos! Kalau tak, diorang takkan cakap mcm ni!

  • “Alhamdulillah lepas MPH tahun lepas sy baru je beli rumah pertama bulan ni. Insyaallah dengan 5 kategori booster sy yakin pembelian ni akan jadi batu loncatan untuk pelaburan2 akan datang. Semoga tuan Ahyat redha dengan ilmu yg dikongsi jadi dengan keberkatan tu sy boleh terus berjuang. Saya pejuang hartanah!” [ Tn Sazri Ahmad Juraimi ]
  • "Wsalam.. semangat saya masih berkobar2 pasal hartanah. Saya dah beli satu rumah kawasan jinjang kepong. Menunggu untuk dapat kunci rumah. Terima kasih untuk ilmu yang tuan curahkan. Saya masih perlukan ilmu dari tuan. Tq” [ Pn Azura Binti Ali ]
  • "Salam pejuang hartanah,tuan ahyat. Sorry lewat membalas email.coz ada urusan kerja di germany. Feedback saya? Selepas join MPH2016 dan saya dapat ilmu2 terhebat dan setakat ni dah guna cara 1 Naga.n Berjaya beli 5 hartanah iaitu 2 tanah lot n 3 rumah. 2 rumah telah d sewakan.. Syukur Alhamdulillah!" [ Tn Shahril Nizam Rosli ]

“X SBR SGT DAH NI AHYAT… DH BOLEH DAFTAR KAN? KAN? KAN?"

WAIT.. Anda rela “disentap" dgn AHYAT selama 1 hari? Dari pagi sampai petang? Kalau camtu, Baca info seminar ni...

INFO PENTING MPH2018

Baca betul2 ye!

EVENT: MEGA PEJUANG HARTANAH 2018

TARIKH: Sabtu, 24 Februari 2018

MASA: 8 pagi sampai 6pm (Sesi group coaching untuk VIP sampai 10.30pm)

LOKASI: Dewan Utusan Malaysia, Jalan Chan Sow Lin, KL

“OK DAH BACA DAH… LINK KAT MANA AHYAT? NAK DAFTAR SEKARANG!”

Huhu! Rileks dulu! Sebelum register, Ahyat nak bagi special..

AHYAT, nak bagi EXTRA SEAT

“SAYA NAK AHYAT! SEKARANG JUGAK!”

Sabar dulu.. Sebelum tu baca betul2 info PENTING kat bawah ni.. INI AMARAN KERAS dari Ahyat!

FAST ACTION DIPERLUKAN!

“SAYA NAK AHYAT! NAK NAK NAK!”

Huhu! Sabar ye.. Ahyat tahu anda memang serius nak. Nak ILMU PENDINDING dan ILMU DASAR yang sebenar supaya dapat elak bahaya dan juga dapat merebut peluang2 terhebat dalam pasaran hartanah kita tahun ni!

PERHATIAN; JIKA SERIUS BERMINAT;

DI MANA?

>> DI FB PAGE AHYAT ISHAK

>> DI FB PAGE AHYAT ISHAK

>> DI FB PAGE AHYAT ISHAK

DAPATKAN EXTRA SEAT SEKARANG!

Bertindak Sekarang!

Sila scroll balik ke bahagian atas untuk masukkan NAMA, EMAIL & No TELEFON anda sekarang untuk dapatkan EXTRA SEAT!!!